FALLOUT 1.5: RESURRECTION Changelog http://resurrection.cz POZOR, obsahuje SPOILERY! ###Verze 1.5########################################################################################### NEW HOPE - Přidán text do informačního okna na začátek hry. - Úprava procesu změny mapy vesnice na vylepšenou verzi po domluvení karavan, aby se už nikomu nestalo, že při první návštěvě nedojde ke změně plně. - Odstranění skriptu z lopaty na zemi uprostřed vesnice, aby se v inventáři dávala na hromadu s ostatními lopatami. - Změna AI vesničanů na lovu geckonů, aby při boji nepoužívali pro tu situaci nevhodné generické floaty. - Oswaldův úkol s podstrčením náhrdelníku lze nyní splnit i když hráč naštve Rachel. A úkol se teď objeví v quest logu už při zadání. - Pokud hráč nechal brahminy na pospas radškorpionům na pastvinách a nechal si od Helen vynadat, toto vynadání se opakovalo, pokud se po té vrátil na pastviny a radškorpiony zabil. Opraveno. RAT HOLE - Drobná vylepšení scény s holčičkou, která se pokusí okrást žoldáka. Především, aby vše správně fungovalo, pokud dojde k přerušení bojem nebo uložením a nahráním hry a aby scéna neběžal dál, pokud jí hráč přeruší zabitím některého z účastníků. - Rodinka v kostele se nyní při pokusu o posunutí vrací na svá místa. A dítě už reaguje na pokus o rozhovor a to utíkáním jako ostatní děti v Rat Hole. - Při předávání stimpaku hráči již Samuel v dialogu reflektuje Julianovu smrt. - Pokud hráč ukradne věci doktorky Reed, možnost říct si o ně u doktora Moora zmizí nyní také už ve chvíli, kdy hráč ukáže vzkaz doktorky Reed Georgovi. - Otrávený doktor Moore již nezastaví hráče, který se snaží dostat do jeho police nebo stolu. - Zrušeno snadné ukončení rozhovoru při získávání výpalného z barmana přesvědčováním a při neúspěšném pokusu se hráči nabídne zkusit ještě jinou volbu přesvědčování. - Hrobníkovi již nelze říct o vykopání dvou hrobů v nejnižší řadě, pokud je alespoň jeden z nich vykopaný. - Pokud se Alexa zastřelí v době, kdy je Julian už mrtvý, odcházející žoldák už nebude o Julianovi mluvit. - Oprava nastavení správného AI žoldáků při útoku na nepřátelskou čtvrť. Měli nevhodné AI a mohli ho změnit při uložení a načtení hry během boje. - Žoldáci nyní snesou až dva zásahy od hráče při útoku na nepřátelskou čtvrť než si je hráč všechny kompletně znepřátelí. SEDIT - Oprava Gregoryho odpovědi po sexu na otázku o Frederykovi. - Jiný text dotazu na "jeskyni" u Gregoryho, pokud se hráč ještě nezeptal a ani nebyl v mapě tunelu. - Gregoryho knihu Čekání na lásku už nelze číst během boje. - Cena Elvisova obrázku pro obchodování změněna na 25 zátek a Nixonovi panenky na 10 zátek (oboje prodáváno Salemem). - Použití vědy na emitor u vstupu do šerifovi vily napíše informaci o stavu silového pole. - Oprava správného zdetekování výměny šerifovi placatky kradením. - Plížení kolem šerifa Carpentera je nyní snadnější, požadavek na výši dovednosti plížení už není tak přehnaný. - Pokud hráč opustí mapu Centra během scény, kdy šerif nadává kuchařce, už to nezneaktivní další rozhovory s kuchařkou. - Ošetření okrajů mapy u východů z tunelu, aby za ně nemohl utéct párač. - Drobné posunutí některých předmětů na zemi v tunelu, aby kosti příliš neblokovaly jejich sebrání. - Float policisty před tunelem zmizí hned po vstupu hráče do tunelu, místo aby se tam ještě chvíli zobrazoval. - Pokud hráč zaplatí Charliemu za haraburdí, zátky se objeví Charliemu v inventáři. Za jeho zabití je pak dvojnásobná ztráta karmy. - Kevin už v anglické verzi neříká chybně, že karavany odjíždějí 9. dne, ale správně, že 6. dne v měsíci. - Destilační přístroj Kráteru bylo možné zničit přímým použitím dovednosti oprava na přístroj i bez dostatečné úrovně opravy. Opraveno. - Při žádost o slevu u Sabriny se objeví jiný text než obvykle, pokud je Nicol už mrtvá. - Nicol začne s hráčem sama rozhovor ve sklepě společnosti, pokud ho uvidí, a hráč tam z jejího pohledu nemá co dělat. - Ošetřeno, aby Nicol při smrti nevykřikla "Mě nedostaneš!". - Tim a Jeremy už mají v pustině při vyhnání z města u sebe zbraň. - Úkol s vypátráním informátora pro Frederyka už se automaticky neposune do dalšího stavu kvůli tomu, že hráč před tím pozabíjel nájezdníky ve Ztracené čtvrti. - Ošetření možnosti, že smrt některých z Damianových nájezdníků nebyla zdetekována. - Snížení minimální požadované síly, kterou stupidní charakter potřebuje pro získání úkolu od Damiana z 8 na 6. - Objevená nevybuchlá mina v úkrytu nájezdníků už by neměla hlásit objevení podruhé. - U Páterových úkolů do quest logu napsáno kolik a které přesně drogy má hráč, aby si to mohl hráč připomenout, pokud zapomněl. - Rodriguezovi už se nesníží maximální HB tím, že si během boje vezme Mentats. - Pokud hráč splnil úkol s opilcem pro Sancheze jako ghoulomil, přišel o možnost říct si u něj o další úkol v případě, že se nálepky ghoulomila zbavil. Opraveno. - Interval mezi floaty ve scéně, kde Rodriguezův člověk vyhrožuje ghoulům, byl lehce prodloužen kvůli textům anglické verze. - Policisti hlídající Sokolí let zmizí po zabití ghoulů, protože už nemají důvod tam hlídat. - Oprava detekce tříměsíční lhůty, po kterou se hráč nemůže vrátit do Seditu po zabití ghoulů s hlídkujícími policisty. A čas se nyní počítá od chvíle zabití ghoulů a ne od následného rozhovoru se Sanchezem. - Dveře v Sokolím letu do pokoje k pronajmutí se už nebudou automaticky zamykat, když je hráč vypáčí. - Nyní může hráč mluvit s Demetrem i tehdy, pokud s ním poprvé mluvil s nízkou inteligencí, pokud si inteligenci dostatečně navýší. Nepřipraví se tak o jeho úkoly a karavany. - Demetre se už nezasekne na deaktivaci dynamitu, který dostal od hráče, pokud hráč během toho opustí mapu. - Oprava posunu času při čekání na únosce a jeho sledování v Malém Hubu a tím by se už ani nemělo stávat, že únosce nezačne odcházet. - Mimi už nevidí do budoucnosti - Před odchodem ze Seditu už nebude mluvit o únosu šerifova syna, pokud je hráč v únosu zapojen, ale Davida ještě neunesl. - Policista stojící na okraji budov v Malém Hubu směrem do pustiny zmizí v době, kdy se hráč má setkat v Malém Hubu s chůvou. Protože tento policista byl akorát v cestě útěku do pustiny před jinými policisty a působilo tedy divně, že tam jen stál a nic nedělal. - Pro snadnější přístup mají obchody v otevírací době defaultně otevřené dveře. CORATH - Dveře do obchodu Davise Coffielda jsou defaultně otevřené pro snadnější přístup do budovy. - Zrušení obecných bojových floatů u Strýčkových a Nestorových žoldáků. Mají své vlastní, které výjimečně říkají. - Oprava reakcí obyvatel Corathu na hráče, kterého doprovází Slinta. Už by se neměl objevovat "error" text. - Pokud se ženská domluví s Mikem na sexu nebo s ním už sex měla, může nyní s Mikem mluvit i když má na sobě energozbroj. - Souhlas s úplatkem 400 zátek u Gordona kvůli Richiemu už vede na správnou Gordonovu odpověď. - Úprava textu zadání úkolu s hledáním Corathského vraha, aby bylo jasnější, že je potřeba stopy nahlásit šerifovi. - Pokud Chadwick v ringu nestačí tasit svůj nůž, hráč si už na to nemůže stěžovat u Francise. - Přidána možnost najít Chadwickův vystřelovák u jeho věznitelů ve stole/skříni, pokud byl uvězněn policisty nebo žoldáky nemocnice. - Přidány změny hráčovi karmy na základě jeho akcí při operaci horníka. - Oprava dialogu přesvědčování vykradače - Už by se měly do okna vejít všechny hráčovi odpovědi i při vysoké řeči. - Při mizení vykradače hrobů už neproběhne zatmění, aby tak hráč nemohl zůstat zaseknutý na černé obrazovce, pokud v té chvíli zároveň koukne do obsahu hrobu. - Snížení minimální požadované síly, kterou stupidní charakter potřebuje pro získání úkolu od Cedricka z 8 na 6. - Lepší návaznost rozhovorů s Cedrickem při plnění prvních dvou úkolů pro Strýčka a poklesu inteligence na hranici stupidního charakteru. - Scéna s policisty střílejícími horníky se už nebude opakovat ani když se hráč pustí do boje s těmi policisty. - Francis už správně a dřív reaguje začátkem rozhovoru na to, že hráč zbavil město Strýčka nebo Nestora. - Souboje v ringu, do kterých pošle hráč zástupce, už nejsou vůbec závislé na náhodě. Ale o výsledku souboje Gabriela proti Blasterovi v plné síle rozhoduje nyní jakou má Gabriel zbroj. - Nastaven správný popis Nestorových lidí sledujících souboj v ringu a správný vzhled pro Ademara. - Ve scéně vyhnání Nestora z Corathu se mezi Nestorovými lidmi nyní správně nachází i Ademar. - Pokud šerif vyžene hráče z Corathu, způsobí to nyní pro hráče výrazný pokles reputace v Corathu. - Menší vylepšení provázanosti znepřátelení si jednotlivých Corathských frakcí při napadení některé z frakcí. ALBUQUERQUE - V jedné z možných reakcí na zjištění lokace Obrody nedal Sebastian hráči 5000 zátek, o kterých mluvil. Opraveno. - Stupidní charakter se nyní může Sebastiana zeptat na Obrodu i když nemá talisman i v následných rozhovorech, ne jen v tom prvním. - Přesun do Tábora mutantů se Sebastianem teď posune i herní čas. - Hloupému charakteru se v dialogu neobjevila možnost odevzdat Sebastianovi holodisk z Tábora mutantů. Opraveno. - Při neoprávněném vstupu do výtahu v základně Lovců během zapnutého boje už nedojde k pádu hry. - Oprava zobrazení správných textů v rozhovoru s Lovcem hlídajím výtah v základně Lovců pro stupidní charakter. - Výkřik "Máme tu krysu!", když hráč vnikne do spodního patra základny Lovců mutantů, by se měl objevit jen jednou u jednoho Lovce. - Při kliknutí na počítač ve spodním patře základny Lovců se zobrazil špatný text do informačního okna, pokud byl zapnutý boj nebo počítač byl rozbitý. Opraveno. - Páku otevírající cely s alieny lze již použít i když hráč nemá zadaný úkol s dobytím Vaultu pro císařství. - Na Území Lovců se mohlo stát, že se Lovci stali vůči hráči bezdůvodně agresivní, pokud se před tím pokusil víckrát otevřít dveře do jejich základny bez povolení. Opraveno. - Barman Divokého ráje nyní v rozhovoru zmiňuje Terraka, aby tak na něj hráče upozornil. - Při pokusu mluvit se striptérkou Divokého ráje se nyní objeví text v informačním okně vysvětlující, že na hráče nereaguje. - Dveře ke striptérkám Divkého ráje se už neodemknou prvním rozhovorem s Beniciem. - Zaměstnanci a návštěvníci Divokého ráje už správně reagují na nachytání hráče při krádeži a servírky nepoužívají běžné floaty o roznášení drinků během boje. - Snížena šance, že nedojde k úvodnímu rozhovoru s Dutchem při prvním vstupu do města s karavanou. A pokud se i tak stane, příští vstup do Předměstí z jiné mapy Albuquerque už nezamrzne hru. - Ghoulové Obrody, s kterými hráč bojuje na hlídce s Dutchem, mají nyní u sebe talisman Obrody. - Dvoje dveře ve Williamově domě měly přiřazený špatný skript a tak se mohly nesmyslně zamknout. Opraveno. - Členovi Vexova gangu se už do inventáře nevygenerují dva klíče k Davidově cele, ale jenom jeden. - S dostatečnou inteligencí se lze nyní zeptat Williama na práci i bez doporučení od Alvareze. - Domluvení zabití Vexe se Cindy už hned neznepřátelí Vexovi lidi. Ke znepřátelení dojde pokud hráč prošvihne schůzku nebo na ní všechny nezabije. - S Williamem a jeho strážnými v domě už nelze po uzavření domu mluvit ani když se tam hráč vloupá a proplíží. - Ošetření situací, kdy se hráč vrátí k Vexovi z předání výkupného bez batohu s výkupným nebo s batohem v inventáři parťáka nebo se sníženou inteligencí na úroveň stupidního charakteru. - Pokud se hloupý charakter se šestým prstem na noze pokusil získat léčbu u doktora Falbera, nic se nestalo. Opraveno. - Pro objevení endscreenu o nemocnici/divoších již není nutné splnit všechny jejich úkoly, ale stačí se zúčastnit jednoho sběru dárců nebo lovu geckonů. - Divochy na lovu geckonů a jejich psy a také žoldáky nemocnice na sběru dárců už je možné posunout, pokud si je hráč neznepřátelí. - Hunar, divoch uvězněný v nemocnici, po tom co si po rozhovoru s hráčem lehne na zem, již vyčerpáním dál nemluví a nijak nereaguje. - Ne všichni ubožíci z Mrtvé čtvrti, kteří měli zmizet při útoku divochů na nemocnici, aby nepřekáželi, opravdu mizeli. Opraveno. - Scéna útoku divochů na nemocnici s podporou vojáků císařství, pokud hráč odmítl účast, se už nyní pustí správně, místo aby zasekla hru. - Pokud se lidi z nemocnice zapojí do hráčova boje (například s Beniciem) a pohnou se tak ze svého místa, po dokončení boje se vrátí zpět na svou původní pozici. - Dva žoldáci u přepadení hráče Beniciem s jeho lidmi byli ubráni, aby souboj s nimi nebyl až tak přehnaně těžký. A žoldáci už čekají se zbraněmi v rukách, protože to tak dává větší smysl. - Když je Ben hráčem poslán do nemocnice, správně doběhne až na okraj mapy, kde zmizí. Stávalo se, že se zaseknul na půl cesty a zmizel, až když byl mimo obrazovku. - Už není možné spustit boj po rozhovoru s Chuckem, pokud hráče Chuck v tom rozhovoru zabil (děje se v Chuckově sklepě). - Oprava bojových floatů u Chucka. Už používá svoje unikátní místo obecných pro obchodníka. - Doplněny texty do informačního okna, když se hráč snaží zahodit pytel s ostatky dětí nebo batoh s výkupným, které v anglické verzi chyběly. - Pokud hráč řekl Sneedovi o vrahovi, ale pak mu hned zalhal, že Colea neuvidí, už mu nemohl nabídnout pomoc později. Opraveno. - Rozšířen čas, ve kterém se Cole objevuje v mapě Císařského města po útěku a vojín Sneed v rozhovoru po Coleově útěku nyní naznačuje hráči, že má hledat v noci. - Rozhovor Elisy s Aranem po tom, co hráč přijme první úkol od Elisy, se přeruší, pokud hráč začne boj proti císařství, aby si dál během toho boje nepovídali. - Vojákům císařství v Mrtvé čtvrti, které má hráč pro Anonyma zabít, se nyní výbuchem zničí většina zbraní. Bylo to spoustu snadno dostupných zbraní. - Útěk z útoku Arana na císařství do druhé mapy Císařského města s Lystrou v partě už nezasekne hru na černé obrazovce. - Zboží Margaret Dandridge, které zmizí při Aranovu útoku na císařství, se jí vrátí hned po Aranově výhře. Dostane zpět to, co již v nabídce měla, místo aby se vše zničilo a obnovilo znova. Tak nedojde ke ztrátě věcí, které jí hráč dříve prodal. - Při pokusu otevřít dveře do vaultu během Aranova útoku na císařství se již v informačním okně objeví nápis vysvětlující, proč je nelze otevřít. - Počítač ovládající roboty v paláci lze nyní pustit i během boje a tak změnit nastavení robotů i během boje Arana s Elisou. - Různé drobné opravy (většinou kosmetické) v mapě Císařského města při útoku Arana na císařství. - Během scény ve třetím patře Vaultu, kdy vojáci císařství deaktivují miny, jsou nyní parťáci zneviditelnění a objeví se až po scéně, protože jinak se při větším množství parťáků stávalo, že se během scény procházeli kolem. - Přidáno více skriptů detekujících výbuch v tunelu ve třetím patře Vaultu - Pro jistotu, aby nehrozilo, že se někomu výbuchu nezdetekuje. - Oprava stěny, která se vytvoří zasypání tunelu na třetím patře vaultu, aby správně navazovala. - Při použití paklíče byl pokus o odemčení některých dveří s elektronickým zámkem v císařství těžší než pokus o odemčení bez paklíče. Opraveno. - V Anonymově skrýši v Mrtvé čtvrti povoleno spaní. Normálně tam nikdo není, takže to dává smysl. A když tam další lidi jsou, tak je hráč v rozhovoru nebo v boji, takže stejně spát nemůže. - Pokud se vojáci císařství hlídající bránu do Císařského města pohnou v rámci boje ze svého místa, tak se na něj po boji zase vrátí. - Při rozhovoru s vojáky císařství, kteří hráče upozorňují na zákaz zbraní v paláci, se už stupidnímu charakteru správně nabídne hloupá odpověď. PROGEMA - Stupidní charakter má teď své vlastní floaty při reakci na zasypání výtahové šachty místo těch normálních. - Oprava textu zobrazujícího se v informačním okně při zamykání a odemykání otevřené skříňky v prvním patře základny. TÁBOR MUTANTŮ - Do skříňky na spodním patře přidána energozbroj, kterou hráči dává Dernus za pomoc, aby jí bylo možné získat i jinak než splnění Dernova úkolu. - Zprovoznění endscreenu se zabitím supermutantů v Táboře mutantů. - Proplížit se kolem Derna je nyní snadnější. - Pokud při boji supermutantů s Lovci mutantů dojde k přerušení boje (zabitím parťáka), boj se správně znova spustí. - Oprava znepřátelení si supermutantů během boje s Lovci mutantů. Hráč je může během toho boje dvakrát zasáhnout aniž by si je všechny znepřátelil. Až při třetí ráně dojde ke znepřátelení. ZÁKLADNA OBRODY - První vstup do lokace s lidským parťákem, když se mají v mapě vygenerovat i mrtví Lovci mutantů, už nezasekne hru na černé obrazovce. - Změna chování robotů při nastavení útočení na všechny. Stejně jako při ostatních nastavení začnou boj až při spuštění poplachu. - Pokud hráč odběhl dál od výtahu a tím ztratil povolení do něj vstoupit, mohl do něj vběhnout než se zavřel a tím se dostat do jiného patra bez povolení v domnění, že povolení má. Ošetřeno. - Pokud hráč aktivuje výtah a vystoupí na stejném patře, dveře výtahu se zavřou. Jinak totiž mohl nevarován znovu vběhnout do výtahu a to už bez oprávnění. - Mohlo se stát, že strážný hlídající dveře výtahu neviděl hráče otevírajícího dveře kvůli parťákovi, který blokoval jeho výhled, a hráč se tak dostal do výtahu nevědomky bez povolení. Opraveno. - Oprava přesunu hráče ke Spasitele, když ho k němu přivede postava. Pokud se hráč před tím příliš přiblížil ke Spasiteli ze druhé strany zdi jeho kanceláře, následný přesun k němu mohl zkončit na černé obrazovce. - Odhalení své totožnosti Geoffovi pro muže s inteligencí 4 nebo 5 už neukončí předčasně rozhovor. - Robotovi v Aaronově kanceláři chyběl skript, proto se nezapojoval do boje. Doplněno. - Oprava zobrazení druhého řádku endscreenu s osvobozením věznů s pomocí rób. - Změna zbroje parťáka na něco jiného než energozbroj nebo róbu už v základně Obrody nezasekne hru na černé obrazovce. K útoku ghoulů, kteří zdetekují normála, dojde až po ukončení rozhovoru s parťákem. - Už by se nemělo nikdy stát, že skrz zapečetěné dveře NPC vběhne během boje do prostoru reaktoru. - Přidána možnost pro stupidní charakter zapnout autodestrukci základny z hlavního počítače, aby pro takový charakter nebyla možnost dosažení dobrého konce hry pouze ta, která vyžaduje vysokou dovednost paklíče. - Mohlo se stát, že se Dvanáctému obrozenému do inventáře pro sebevraždu vytvořila víc jak jedna pistole. Opraveno. - Při zabití všech strážných na celém patře základny (platí pro patra 1 až 4) se vygeneruje pár nových strážných, pokud hráč vstoupí na některé z nižších pater. Znázorňuje to ghouly Obrody vracejí se z patrol v pustině. PARŤÁCI - Lidských parťáků je nyní možné opakovaně se ptát jakou zbroj obléknou. Pro případ, že to hráč zapomene. - Při použití stimpaku nebo jiného léčícího předmětu na parťáka se v informačním okně zobrazí kolik HP bylo vyléčeno. - Parťáci už nebudou spouštět rozhovor při vstupu do mapy kvůli změně inteligence nebo karmy, pokud je neaktivní ovládání, aby tak nemohli zaseknout hru. - Parťáci už spolu nepovedou rozhovory během boje nebo během deaktivovaného ovládání. - Rozhovory parťáků, které se spouští po určitě době po vstupu do mapy, by se neměly spustit, pokud došlo k posunu času. Tím by se měla výrazně snížit šance, že si budou povídat v nevhodnou chvíli. - Pokud hráč nechal čekat parťáka a pak se přesunul v rámci mapy přímo do boje, mohlo se stát, že čekající parťák se přesunul s ním. Opraveno. - Pokud hráč ukončí rozhovor s Lystrou hned v prvním momentě prvního rozhovoru, už to neznemožní další rozhovory a ted její přijetí do party. Stačí opustit místnost a vrátit se. - Otázky týkající se postupu v úkolu hledání Lystřina bratra lze Lystře pokládat opakovaně, aby si hráč mohl připomenout, co dělat dál. - Scéna vzpomínání Lystry na bratra na Corathském hřbitově byla zlepšena - Už by se nemělo stávat, že se Lystra bude během scény procházet okolo než dojde k hrobu. - Gabriel nepožadoval zátky za poražení Billa nebo Chadwicka v ringu v Corathu, pokud jednoho z nich už před tím v ringu porazil. Opraveno. - Oprava Gabrielovi reakce na hráčovu domluvu s Dernem: Už si bere správné množství zátek a v případě hráčova souhlasu s útokem opravdu okamžitě dojde ke spuštění boje. - Pokud se parťák účastní souboje v ringu v Corathu, vrátí se z ringu s oblečenou zbrojí. Dříve se mu po souboji svlékla, aniž by to bylo na postavě vidět. - Čekající Keri/Lystru již nelze vzít zpět do party, pokud si hráč znepřátelil Sedit/císařství. - Zrychlení levelování parťáků. Nyní postupují o level každý druhý hráčův level místo každého třetího. A jejich maximální level byl navýšen z 5 na 6. - Čekající parťák byl perkem Samotář detekován jako osoba v partě, což způsobilo, že hráč nedostal bonus do dovedností za tento perk. Opraveno. - Parťák už neoblíkne zbroj, kterou nemá, ani při použití rychlé klávesy pro nejlepší zbroj v okně příkazů pro boj. A v případě takto obléknuté zbroje, z těch které může obléknout, dojde také ke změně jeho nebo jejího vzhledu podle oblékané zbroje. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Opravení textů lidí od karavan v Corathu a Albuquerque a doplnění zbraní do jejich inventáře. - Zabití vůdce karavany mohlo způsobit, že vůdce karavany stejné společnosti při následných karavanách byl při doražení do cíle označen jako zabitý i když přežil. Opraveno. - Navýšení HP vůdců karavan a trochu AC, aby toho víc vydrželi, vzhledem k tomu, že jsou první na ráně. - Zabití přátelského poutníka nyní sníží karmu. - Obchodující poutnici se vygeneruje několik drobností pro obchodování. Ale ne příliš moc cenných věcí, protože poutníci jsou snadná kořist. - Pokud se v náhodném setkání objeví nájezdník s lehkým granátometem, už to bude ten, který umí aspoň průměrně zacházet s těžkými zbraněmi místo nájezdníka, který s nimi neumí vůbec. - Změna startovních hexů u náhodných setkání v ruinách měst, aby nepřátelé nezačínali v exit gridu. - Záhadný cizinec má nyní level shodný s hráčem. Opožděné levelování nastavené v originálním Fallout 2 ho dělalo moc slabým. - Nastavení správného AI Lovců mutantů v náhodných setkání, aby při boji nepoužívali pro ně nevhodné floaty. - Vstup do jeskyně v náhodném setkání již nepovede do prázdné mapy a jeskyně by se měly nyní v náhodných setkání objevovat častěji. - Žoldáci nemocnice na sběru dárců se už nebudou v náhodných setkání objevovat, pokud hráč pozabíjel doktory nemocnice. - Drobné úpravy v množství a složení nepřátel v náhodných setkáních. - V prvním přepadu ghoulů Obrody vyměněna zbraň jednoho z ghoulů z lovecké pušky na bojový nůž, aby bylo trochu snadnější z přepadu utéct. - Snížení četnosti náhodných setkání patroly Obrody v oblasti Obrody a mírné snížení ghoulů na patrolu. - Oprava generování divochů a přiřazení jim skriptů v náhodných setkání. V běžném setkání jde o divošské lovce z Albuquerque. V jeskyních se schovávají malé kmeny, které se bojí každého cizince, který je objeví. OSTATNÍ - Opravy a úpravy textů anglického překladu a doplnění několika chybějících překladů. - Oprava popisu perku Karma Beacon v angličtině. - Překlad textů pro Party Members Add-onu do angličtiny pro anglickou verzi. - Aktivování UseScrollingQuestsList v ddraw.ini pro anglickou verzi, aby bylo možné mít v Pip-Boyi více stránek se seznamen úkolů pro každou lokaci. - Aktualizování High Resolution patche přiloženého ke hře na verzi 4.1.8 - Aktualizování Sfallu na verzi 3.7.4 a umožnění budoucí aktualizace Sfallu pouhým překopírováním souboru ddraw.dll - Do konfiguračního programu přidána funkčnost High Resolution patche "Zvětšit 2x". - Snížena síla potřebná pro efektivní používání Zipky ze 4 na 3, protože to dává větší smysl. - Doplnění potřebných textů a interface z Fallout 2, aby Resurrection fungoval i s neaglickými verzemi Fallout 2. - Doplnění chybějících anglických textů pro páčení skříněk a stolů ženskou postavu a pro vykrádání zamčených skříněk a stolů. - Navýšení Winstonovi síly ze 3 na 4 na úkor charismy, aby mohl efektivně používat většinu pistolí. - Zrušení bonusu k postřehu u několika postav, čímž se snižuje šance, že budou mít dva tahy na začátku boje. Bonus k postřehu (která je jinak normálně vypočtená na základě vnímavosti) má teď jen pár výjimečných postav. - U map, které neměly ohraničené okraje blockery a kde je nutné všechny nepřátele zabít, byly blockery doplněny, aby nemohli nepřátelé utéct mimo viditelnou část mapy. - Zamknutí bran k ohradám s brahminy. Jinak se stávalo, že je otevřeli parťáci a brahminy se pak rozlezly po mapě. - Vexova a Nestorova mrtvola nyní nezmizí z mapy. Při zmizení jsou totiž nahrazeni krvavou skvrnou, která překrývá věci, co měli v inventáři, a je tak těžké je sebrat. A u těchto dvou je potřeba sebrat od nich předmět jako důkaz smrti. - Všude, kde je možné použít pro opravu na předmět univerzální kleště, je nyní možné použít i super nářadí. - Texty, které se objevují při kritickém zásahu ghoulů, jsou teď všechny genderově neutrální, aby seděli i pro ghoulky. - Znemožnění obchodování s postavami, s kterými by obchodovat jít nemělo, aby to nešlo ani přes rychlou klávesu. - Menší omezení dostupnosti volných předmětů přidáním jejich hlídání majiteli nebo zamčením. - Pokud postava zamezuje hráči přístup do některých dveří, už bude reagovat také na zničení těch dveří. - Navýšení počtu prodávaných vrhacích nožů a hvězdic. - Obchody už nepřestanou obnovovat zboží po sedmi letech herního času. - Výherní automaty již nebudou obnovovat zásobu svých zátek, pokud jsou jejich provozovatelé automatů mrtví. - Další drobné opravy. ###Verze 1.4########################################################################################### RAT HOLE - Ošetření správných reakcí na situaci, kdy hráč v jedné návštěvě Severní čtvrti vybere výpalné od barmana a zabije Alexu. - I hloupý charakter teď může obchodovat s Julianem, pokud má dost zátek. SEDIT - Oprava částky, kterou hráč dostane od Marvina jako odměnu za vystřílení tunelu, pokud dostal úkol zadaný s nízkou inteligencí a při placení už si je schopný říct o víc. - Při schůzce s chůvou v Malém Hubu ohledně únosu se policisté už vygenerují se zbraněmi. - Oprava spuštění boje, pokud je inicializován Tylerem přes dialog. Teď správně začne hned i když je mezi ním a hráčem stůl. CORATH - Pokus v bojovém režimu otevřít dveře za Ademarem již neshodí hru. ALBUQUERQUE - Cole už za pomoc vždy odměnuje správnou částkou. Za určitých podmínek se mohlo stát, že hráč od něj obdržel špatný počet zátek. - Pokud Mario čeká na pistoli, kromě přes dialog je možné mu ji nyní dát také přes použití předmětu na něj. - Oprava zobrazování správných floatů pro rozhovor u přistěhovalců, ubožáků a Lovců v Divokém ráji. A drobná vylepšení zobrazování floatů u dalších generických postav. - U Falbera už po prvním pokusu nejde zkoušet zbytečně opakovaně žádat o slevu pro Lovce mutantů. ZÁKLADNA OBRODY - Oprava následků útěku věznů na 4. patře, které se nemusely projevit, dokud hráč po zničení generátoru nepřijel do 4. patra ze třetího. - Při splnění jednoho z úkolů na osvobození vězňů se už druhý zruší z Pip-Boye. - Přidána možnost popostrčit strážné roboty, pokud je hráč nahackoval na svojí stranu a pustil se do boje s Obrodou. - Opakovaná aktivace zprovozněného robota již nehlásí opakovaný zisk XP. - Z Handyho zničeného v boji je možné získat motivátor. PARŤÁCI - Oprava reakce Keri na hráče, když vpíchne Demetrovi FEV - Už reaguje správným textem a následně zaútočí. - Při opuštění mapy do světové mapy a okamžitém návratu zpět se mohlo stát, že se čekající parťák přesunul k hráči. Opraveno. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Zamezení průchodnosti skrz sloup a kameny vedle něj v mapě Hvězdné brány. OSTATNÍ - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry a drobné textové úpravy. - Změna obrázku atomového výbuchu v intru. ###Verze 1.3########################################################################################### SEDIT - Tim nově v rozhovoru reaguje na zabití brahmin společnosti v rámci úkolu pro Sedit Caravan a najímá od té doby strážné jen za 200 zátek. - Již se nestane, že Frederykova velká karavana dorazí do Albuquerque, pokud jí hráč opustí pod útokem se všemi mrtvými strážnými. - Už není možné ptát se barmana v kasínu na muže na baru (Gabriela), pokud hráč už Gabriela přibral do party. - Pokud je hráč členem rodiny, neplatí za pití u barmana v kasínu ani když si objedná Nuka-Colu. - Barman v kasínu má nově limit drinků zdarma na den, pokud je hráč členem rodiny. Při překročení odmítne dát další, dokud je ten samý den. - Pokud má Mimi hráči zadat úkol se zabitím Rodrigueze a Sancheze a hráč je už zabil, může to Mimi rovnou říct a úkol hned tak splnit. Nedojde tak zbytečně na zadávací rozhovor. - Pokud hráč zabil Rodrigueze i Sancheze, v Sokolím letu se neobjeví Rodriguezův posel. - Pokud se hráčova postava nakazí HIV, v informačním okně se objeví text, který na to ještě upozorní. CORATH - S Chadwickem už nejde spustit rozhovor, pokud mu hráč ukradnul jeho náhrdelník. Chadwick je moc rozrušený. Tím se zamezí logickým nesrovnalostem, které jinak mohly nastat. - Richie už sám nezačne znovu rozhovor, pokud rozhovor stačil před tím inicializovat hráč. - Nesplněný úkol se zabitím nebo vysvobozením Richieho se již z Pip-Boye zruší za každých podmínek rozhovorem s Ademarem nebo Cedrickem. V Pip-Boyi tak nezůstane zadán nevyřešitelný úkol. - Vodka již nebude tvrdit, že bojoval v ringu, když ho tam hráč neposlal, bez ohledu na to, že ho před tím k tomu přesvědčil. ALBUQUERQUE - Pokud Yaotzin amputuje hráčově postavě kus nohy, zobrazí se do info okna o kolik přišel AG. A Kraig má pro tu situaci nový text, kterým začíná rozhovor. - Při vstupu do Císařského města s Aranem a jeho věrnými je na začátek zablokováno ovládání, aby hráč nemohl předčasným spuštěním boje rozbít skripty. - Vojáci a obyvatelé císařství již nemluví jako by Myzrael stále žil, pokud už je Elisa císařovnou přes hlavní úkoly pro císařství. - Císařští vojáci již nezůstávají navždy ve sklepě Anonymovi skrýše, pokud tam hráč zabije Arana jako Anonyma. - Setkání s Beniciem v Mrtvé čtvrti se nespustilo, pokud hráč vstoupil do čtvrti přímo ze světové mapy. Opraveno. - Přidán text do informačního okna, pokud na hráče zaútočí vrah Cole, který před tím utekl. To, aby bylo jasnější, proč na hráče útočí obyvatel. - Cole už neoznačuje svůj pokoj jako zvukotěstný a vojína Sneeda je tak nutné v něm zabít potichu. Přidána další možnost udělat to přes dialog, tentokrát s pomocí síly. - Cole nemůže být v Císařském městě zabit bez znepřátelení si císařství, dokud ho vojín Sneed nepozná. - Po rozhovoru s Colem, kdy Cole zahlídne vojína Sneeda, vojín Sneed zobrazí float informující hráče, že má Colea dopadnout. - K úkolu od Catherine může nově hráče nasměrovat Alvarez a tak se k němu může dostat i s nízkým vnímání. - Přidána další možnost léčby HIV/AIDS. Tentokrát přes doktora Yaotzina, pokud je hráč Lovec mutantů. - Není možné plnit úkoly pro Anonyma, pokud je hráč nepřítelem císařství. Tím se ošetří problémy a nelogičnosti, pokud snad hráč Anonyma zabil. - Zablokování problémového tilu v exit gridu z Území Lovců do Mrtvé čtvrti, který přenášel hráčovu postavu na špatný tile v Mrtvé čtvrti. - Do popisu postav přidán text o jejich omráčení, pokud jsou omráčené v rámci sběru dárců. - Omráčení divoši v Předměstí v rámci sběru dárců by již neměli reagovat na pokus o rozhovor, pokud se snad stane, že se boj ukončí a všichni divoši ještě nebudou vyřízení. - Výbuch v chodbě mezi Vaultem a základnou Lovců chodbu již zasype i během spuštěného boje. - Pokud hráč vyžene Lovce mutantů z Vaultu přes ukecání Lovce u počítače, nezbaví ho to už nutnosti zasypat ještě tunel do základny Lovců. - Oprava skriptu běžných císařských vojáků na prvním patře Vaultu, aby na hráče správně reagovali. - Mrtvoly císařských vojáků v Mrtvé čtvrti, které má hráč najít, již nebudou mizet ani pokud už hráč s divochy zlikvidoval nemocnici. PROGEMA - Pokud hráč vstoupí do světové mapy ve chvíli, kdy je odjištěná výbušnina položena před kameny blokující výtahovou šachtu, už se hra nezasekne na černé obrazovce. TÁBOR MUTANTŮ - Po přesvědčení Marryho, aby ustoupil z cesty, už to hned provede, jak má, a není nutné kvůli tomu opouštět mapu. - Marry již správně reaguje i na postavu v róbě s nízkou inteligencí. ZÁKLADNA OBRODY - Ošetřeno, aby se Jedenáctý nezobrazoval jinde než má, jak se mohlo výjimečně některým hráčům stávat. - Oprava padání hry při nastavení bezpečnostních robotů, aby útočili na všechny. - Oprava, aby bezpečnostní roboti nastavení útočit na všechny, útočili i na hráče. - Bezpečnostní robot, kterého hráč může zprovoznit a přibrat do party, je nyní silnější a je mu možné nastavit chování v boji jako každému parťákovi. - Pokud hráč zprovozní bezpečnostního robota a opustí základnu na povrch a vrátí se, robot se už správně objeví u hráčovi postavy u výtahu. - U bezpečnostních robotů typu robobrain je šance, že se jim po smrti objeví v inventáři motivátor, který lze použít ke zprovoznění vlastního bezpečnostního robota. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Oprava špatného pojmenování několika náhodných setkání. - Při dojezdu karavany do Corathu už strážný při odevzdávání platu v textech správně reflektuje, že byl zabit vůdce karavany. OSTATNÍ - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry a drobné textové úpravy. - Oprava popisu lehkého granátometu. Min. síla pro použití je 5 a ne 7, jak se v popisku psalo. - Přidány kostěné náhrdelníky a náramky různým divochům do inventáře. - Obecné skříně, které hráč vypáčil, už se automaticky nezamykají při nové návštěvě mapy. - Upraven zavádějící popisek detektoru pohybu původně zmiňující 20% bonus Přežití v pustině. - Úprava množství přidělené reputace v několika městech. - U postav, které hráč musí zabít v rámci úkolu a hrozí u nich, že mohou utéct mimo mapu, ošetřeno, aby se mimo boj vracely na svůj tile. - Doplněn chybějící text a obrázek pro mířený zásah na postavy v Energozbroji. ###Verze 1.2########################################################################################### NEW HOPE - Zvýšena tolerance mrtvých brahmin z jedné na dvě pro splnění úkolu jejich hlídání. - Pokud radškorpioni zabijí všechny hlídané brahminy, zaútočí pak na hráče i když ten na ně nezaútočil. - Rozhovor s Helen bez obchodování už nezpůsobí, že se jí její puška, kterou má v ruce, objeví v inventáři. RAT HOLE - Při zabití Vořecha přes dialog dojde k odpovídající animaci, jak hráčova postava dává Vořechovi pěstí. - Zabití místních dětí už nezpůsobuje růst karmy, ale správně pokles karmy. - George je zabit vždy, když Alexa zaútočí na Jižní čtvrť, bez ohledu na to, jestli se toho hráč účastní. - Nedojde ke znepřátelení si gangu za splnění druhého úkolu pro nepřátelskou stranu, pokud se hráč hned zúčastní útoku proti nepřátelské straně. - Alexa a Julian mají před zahájením útoku na nepřátelskou stranu trochu jiný text, pokud hráč vybavil obě strany, aby bylo jasnější, proč může být boj náročnější. - Když Julian řekne hráči o prvním úkolu, rozhovor s Natalií začne automaticky hned po tom. - Opraven přístup k polici a stolu doktora Moorea, pokud odešel z Rat Hole po Julianově smrti. SEDIT - Smrt Sancheze už neshodí hru. - Při použití schodů, které hlídá Sanchez, už Sanchez nespouští rozhovor, pokud je od nich příliš daleko nebo je hráč nepřítelem Rodriguezovi bandy. - Oprava chyby způsobující, že při vylepšování opakovací brokovnice vylepšuje Sabrina útočnou pušku. - Pokud je Sokolí let bez ghoulů, zmizí i jeho jediný host. Pokud ghoulové opustí Sokolí let, zmizí taky tři policisté v kevlarových zbrojích, kteří jinak restauraci hlídají. - Oprava chyby způsobující, že se po načtení uložené hry bezdůvodně zamkly dveře do zaplaceného pokoje v Sokolím letu. - Oprava chyby způsobující, že po rozhovoru s Damianem na hráče zaútočil jeden z nájezdníků i když si hráč Damiana neznepřátelil. - Při přesunu do mapy nájezdu na karavanu s Damianovými nájezdníky již uběhne herní čas. - Ghoulové přepadávající karavanu, kterou má hráč s Damiánovými nájezdníky přepadnout, už mají u sebe talisman. - Oprava titulů profesora Webstera v holodisku "Pojednání o mutacích". - Oprava chyby u obchodníka v Centru způsobující, že se mu množil počet zbraní v nabídce. - Při schůzce s Nicol místo Frederyka by se už nemělo nikomu stávat, že Nicolini lidi nebojují. - Při schůzce s Nicol místo Frederyka není přítomna policistka přímo před budovou, protože vypadalo divně, že kousek za ní se bojuje a ona tam jen tak stojí. CORATH - Zkrácena doba, za kterou vyhnaný Nestor pošle na hráče zabijáky. - Zpoždění reakce Lystry na splnění úkolu pro Chadwicka, aby tak nezasekla hru během černé obrazovky. - U Linsdaye přidána možnost pokročit s Lystřiným úkolem hledání bratra i když je Linsday na hráče naštvaný kvůli nepovedené operaci. - Pokud je hráč nepřítelem Corathských obyvatel, nedojde k úvodní scéně s cizincem proti Blasterovi v ringu. Scéna se ani nenabídne. Agresivní obyvatelé Corathu spouštějící boj by jinak scénu narušili. - Pokud jsou Ademar nebo Cedrick vyhnáni ze svého místa bojem, už se neteleportují zpět pouhým načtením uložené pozice. ALBUQUERQUE - Oprava voleb hráče v rozhovoru s Lorain Velasquez, pokud si řekne o odměnu po oznámení o smrti jejího syna. - U Chucka je možné si říct znova o ukázání pulsní pistole, místo aby se rovnou kupovala. Lze tak mít stejné volby jako při prvním ukázání a případně usmlouvat lepší cenu. - Ještě jedna oprava ve scéně při vstupu do Císařského města, ve které vojín Sneed poštve na hráče císařství. - V textu v Pip-Boyi u questu o sehnání pulsní pistole zmíněno, že je potřeba ji donést Kraigovi. - U šamana už hra nehlásí zvýšení/snížení štěstí, pokud k němu nedojde, protože má hráčova postava štěstí už maximální/minimální. - U vojáků císařství už by se neměl objevovat float o energozbroji, pokud ji hráč na sobě nemá. - Oprava zaseknutí hráčovi postavy v cutscéně, ve které Parson konfrontuje Browmana. - Browmanovi přidáno nevyléčitelné zranění levé nohy, o kterém mluví v textu. - Oprava chyby způsobující, že Vex po splnění úkolu s Williamovou ženou mluvil s hráčem jakoby ho neznal, pokud za ním prvně přišel s Gabrielem. - Pokud hráč u Gurgana odmítl cvičení Vořecha, nemohl ho s nízkou inteligencí přijmout později. Možnost doplněna. - Ošetřeno, aby Gurgan opakovaně nenabízel trénování Vořecha, pokud se u něj hráč objeví s Vořechem až po spřátelení s kmenem. - Oprava chyby způsobující, že bylo možné odvést Vořecha, když ho Gurgan trénoval. - Rozšířena oblast, kde se detekuje hráčova postava pro spuštění animace s Tulsou v paláci císařství. Pokud by se snad hráči podařilo oblast i tak proběhnout bez spuštění animace, tak ta se nově spustí při pokusu o rozhovor s Aranem/Elisou. - Pokud ženská postava provokuje Chucka, že by si to s ní měl rozdat, Chuck po rozhovoru zobrazí ještě float než pustí boj, aby bylo jasnější, proč najednou útočí. - Pokud hráč osvobodil děti u Chucka bez zadaného úkol, v některých částech rozhovoru s Parsonem mu to nebylo možné říct. Opraveno. - O smrti Felixe lze Lorain Velasquez informovat již ve chvíli, kdy o ní řekne hráči Chuck. Není už to navázané jenom na rozhovoru s uvězněnými dětmi. - Přidáno automatické zavírání brány do Císařského města v mapách Císařského města. - Při přepadní/setkání s Beniciem a jeho žoldáky v Mrtvé čtvrti zmizí všichni ubožáci a feťáci v nejbližší blízkosti, aby se nepletli do boje. - Při ustavení Arana císařem má Aran na úvod trochu jiný rozhovor, pokud Elisa nestihla Myzraela zastřelit. Aran vysvětluje, že Myzrael i tak zemřel. - Před útokem Arana na Elisu v hlavním sále už není možné se prosmýknout až za Elisu a její lidi. - Pokud při útoku Arana na císařství zabije Myzraela hráč, neznepřátelí si tím císařství. Myzrael se bere jako oběť v zápalu boje. - Opraveno odstraňování Myztraelovi mrtvoly po ustavení Arana císařem. - Počítač na druhém patře Vaultu lze používat i během boje, aby bylo možné vypustit plyn i když na hráče zaútočili alieni. - Madam Chow už se nepředstavuje podruhé, když se hráč stal Lovcem a už se mu představila než jím byl. - Boj s Kuggarem a jeho dvěma bratry v rámci úkolu pro Hermana nespustí boj se všemi divochy. PROGEMA - Při použití lana přímo z inventáře se už nestane, že z inventáři zmizí všechna lana. - Pokud se hráč pokusí výbuchem zlikvidovat kameny v základně a jeho postava je na povrchu, už není zabit, ale pouze si zasype cestu zpět do základny. ZÁKLADNA OBRODY - Tramell nově pravidelně promlouvá přes floaty, aby nebyl tak snadno přehlídnutelný. - U strážných u žlutých výtahů se lze nově vydávat za cizí osoby i chybně, což snad lépe napoví, jak správně strážné obejít. - Pro otestování Gauss pušky stačí už jen 4 zásahy do robotů a s dostatečnou řečí si je možné říct o jedno doplnění zásobníku. - Erick má trochu jiný text, když si stěžuje na robota Handyho, pokud ten už je vyřazený. - Do zamčené skříňky na třetím patře dána plasmová puška. PARŤÁCI - Oprava čekání Lystry, pokud se nemůže k hráči vrátit kvůli velké partě, po tom co se od Linsdaye dozví pravdu o smrti bratra. - Ošetřeno, aby se parťáci spolu nebavili při několika situacích, při kterých by to překáželo nebo by to hráč mohl úplně minout. - Scénu s Lystrou na Corathském hřbitově lze spustit i přes prozkoumání kříže, pokud je hráčova postava dostatečně blízko. - Oprava zčernání obrazu na začátku scény s Lystrou na Corathském hřbitově. - Přidána odměna 1000 XP za dokončení Lystřina úkolu s hledáním bratra. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Ghoulové přepadávající karavanu, s kterou hráč cestuje, mají u sebe talisman. - Upravena mapa prvního setkání s ghouly Obrody dávájící hráči více prostoru ke krytí. - Ghoulové Obrody pátrající po hráči po něm v rámci mapy setkání půjdou, pokud se mu podaří utéct z jejich dosahu a ukončit boj. - Při cestování s karavanou už by se nemělo stávat, že útočníci nezaútočí, protože hráč sám spustil předčasně boj. - Několik oprav kolem cestování s karavanami především pokud jde o příjezd do města a opuštění karavany. OSTATNÍ - Přidání Party Orders add-onu - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry a drobné textové úpravy. - Přidání vylepšeného českého překladu. - Doplněn zvuk nabíjení pro energo pěsti a vibrační nůž. - Přidána větší animace hořící postavy pro supermutanty, která lépe odpovídá jejich velikosti. - Upraven popis Gatlingu Avenger, aby se do okna vešly všechny informace. - Přidáno více důsledků perku Mistr Kamasutry - Většinou unikátní texty po sexu. - Ošetření dialogů pro kombinaci IN blbečka a perku Bavič, který zvyšuje IN pro dialogy nad úroveň blbečka. - Ošetření endscreenů pro případ, že hráč zabil většinu lidí ve městě nebo stěžejní postavu, o které je v endscreenu řeč. ###Verze 1.1########################################################################################### NEW HOPE - Adam dává za dopis 50 zátek, tak jak slibuje, a ne 10. - Ošetřeno, aby se zneviditelněné brahminy na pastvinách po jejich hlídání neprojevovaly. RAT HOLE - Drobná úprava statů Alexy. - Přesun věcí některých žoldáků z inventáře do volné ruky, aby je nebylo možné tolik okrádat. - Výměna tikajícího dynamitu v Julianově skladu za obyčejný neodjištěný. - Pokud je zabit Trevor nebo Julian, zruší se zadaný Trevorův úkol s cigaretami. - Od Alexy již nejde přijmout jed pro doktora Moora víckrát než jednou. - Změněn popisek jedu od Alexy, aby lépe odpovídal tomu, co Alexa říká. - Alexe na jihu a Treverovi na severu přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - George už nezasekne hru, pokud mu při odchodu na sever někdo vleze do cesty. SEDIT - Přidání informačního textu o navýšení skillu při zisku titulu Vítěz ringu. - Snížení počtu stimpaků u Seditských policistů. - Oprava bezdůvodné nemluvnosti šerifa Carpentera při návratu jeho syna. - Odlákaný šerif Carpenter se už po načtení uložené pozice neteleportuje zpět do své pracovny. - Oprava generování vzkazu u únosců v Seditu. - Přesun zbraní únosců v Seditu do aktivní ruky. - Sejf patřící Lucy Carpenter už by měl jít použít i po její smrti. A bylo do něj přidáno pár drobností. - Oprava průstřelnosti zdí a oken šerifovi vily. - Oprava chyby způsobující, že Sabrina mohla vydat jinou upgradovanou zbraň než byla objednána. - Sabrina zaútočí rovnou při otevření dveří do její místnosti, aby jí nebylo možno snadno okrádat. - Nastavení ceny knihy "Čekání na lásku", aby nestála 0 zátek. - Neviditelné děti už by neměly zobrazovat reakce na PA. - Zobrazování správného popisu na kurzor a dalekohled u Nestora ve Ztracené čtvrti. - Návštěvníci kasína a krupiérky jsou teď daleko zbabělejší a nechtějí bojovat. - Přidána možnost vyhnání civilistů z kasína při plnění úkolu "Zabij Juana Rodrigueze a jeho zástupce Sancheze". - Ošetření chyby způsobující, že se někdy správně nezdetekuje smrt Rodrigueze a Sancheze a není tak možné dokončit úkol pro Mimi. Toto už by nemělo nastávat. - Rozšířen text v Pip-Boyi questu na zabití Nicol. CORATH - Davis Coffield teď prodává náboje 7.62mm. - Oprava odečtu karmy při zabití Strýčka. - Od Strýčka již nelze pořád dokola přijímat zátky za poražení Blastera v ringu. - Menší překopání textu Blasterova ošetřovatele a jeho ukecání uděláno snazším. - Policistům útočícím na Strýčka přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - Chadwickovi odstraněn z inventáře matoucí vrhací nůž. - Nastaven správný text, s kterým Ademar začíná rozhovor, pokud hráč odmítl třetí úkol pro Nestora, ale později ho přijal. - Oprava chování Ademara a policistů, pokud hráč uloží a načte pozici během útoku na Strýčka. - Oprava padání hry během souboje v ringu. - Správně nastavená odměna za třetí úkol pro Nestora. ALBUQUERQUE - Pokud hráč zničí tunel mezi Vaultem a základnou Lovců, císařští vojáci na třetí patro vběhnou, jen když opravdu mají. - Ben mizí už když je zahájen sběr divochů v Předměstí. - Oprava chyby způsobující, že při prodeji Vořecha u Vředa nebyl Vořech zabit. - Při zadávání úkolů pro Lovce mutantů Kraig jasněji varuje, že jejich plnění se nemusí líbít císařství. - Dotaz, kde najít velitele Hermana a Dutche u Kraiga rozdělen na dva a nabízí se, jen pokud hráč pro ně nemá splněný úkol. - Drobná úprava tunelu ze základny Lovců do Vaultu na straně Vaultu. - Přítomnost Lystry při omráčení nebo zabití vojína Sneeda přes dialog už nezpůsobí zaseknutí hry během černé obrazovky. - Oprava scény při vstupu do Císařského města, ve které vojín Sneed poštve na hráče císařství. - Pokud má hráč volný vstup do císařství, ale pak si císařství znepřátelí, už ho hlídající voják nepustí dovnitř při použití vrat. - Nový císař/císařovna nepřislíbí, že se ozve přes Pip-Boy, pokud je hráč Lovec mutantů. - Přidána odmítavá zpráva z císařství přes Pip-Boy, pokud hráči bylo přislíbeno, že se nový císař/císařovna ozve a hráč se stal Lovcem nebo o to usiluje. - Přidána další možnost, jak se přes jednoho z vojáků u brány dostat do císařství. - Pokud Aran zemře při útoku na císařství, boj a hra už se správně ukončí po tom, co se Aranovi vojáci vzdají. - Oprava objevování vojáků a dalších lidí v paláci císařství po dosazení Arana na trůn. - Ošetření, aby se doktor Brooke neobjevoval v paláci během Aranova útoku. - Parťák poodejde stranou, pokud stojí nevhodně ve dveřích během cutscény, ve které Parson konfrontuje Browmana. - Oprava zobrazování správných floatů u obecného vojáka císařství. - Oprava reakce zástupkyně plukovníka Parsona na pokus o otevření Parsonových beden. - Přeformulování textu questu v Pip-Boyi o získání informací pro Sebastiana. - Oprava dveří do základny Lovců mutantů, aby je bylo možné otevřít i v situaci, kdy hráč zaútočí na Lovce a v základně nikdy před tím nebyl. - Oprava generování klíče k Davidově cele u člena Vexova gangu. - Respawnující se Lovci mutantů ve městě už by se měli generovat vyzbrojení. - Od plukovníka Parsona lze teď získat pomoc s útokem na nemocnici, i když už to před tím odmítl. PROGEMA - Pokus nechat vybouchnout kameny v základně způsobí smrtící zával. - Při načtení pozice v druhém patře už nejsou k hráči teleportováni čekající parťáci. - Používání skillu doktor nebo 1. pomoc na ovládaného robota nic neudělá. - Aktivovaní roboti v druhém patře mají teď u sebe stejnou zbraň jako v neaktivovaném stavu. - Přidán informační popisek při prvním vstupu do druhého patra. - Raygun byl posílen. - Páku otevírající poklop na povrch již nelze použít přes zeď. TÁBOR MUTANTŮ - Po zabití všech Lovců mutantů se nastaví dokončení úkolu s přilákáním Sebastiana, pokud je Dernus mrtvý. Mutanti pak hráče pustí do spodního patra základny. - Pokud hráč sám začne první rozhovor, Dernus už automaticky nespusí hned na to další. - Zrušeny bojové floaty mutantů z Falloutu 2. Mají svoje nové. - Přidána tolerance mutantů k pár zásahům od hráče během hromadné bitvy s Lovci mutantů. - Načtení uložené pozice během boje by už nemělo supermutanty znepřátelit. ZÁKLADNA OBRODY - Nastaven správný text do informačního okna při zničení generátoru č. 2. - Oprava chyby, která způsobovala, že nebylo možné otevřít dveře výtahu mimo boj, když byl jeho strážný mrtvý. - Zpřístupněn stůl s věcmi v dílně na 1. patře, ke kterému se nedalo dostat. - Oprava zdvojené odpovědi u rozhovoru s Davem při odebírání výbavy na cizí jméno. PARŤÁCI - Oprava oblékání zbroje parťáků před přibráním do party. - Lystra už floatem nenabízí názor k důkazu proti Browmanovi, pokud k tomu nemá co říct. - Oprava reakce Lystry, pokud se hráč stal Lovcem mutantů. - Lystřino upozornění na hledání bratra naskočí až pár sekund po vstupu do mapy, aby to s ničím nekolidovalo. - Interval mezi Lystřinými upozorněními na hledání bratra byl lehce prodloužen. - Keri v Seditu začíná s bojovým nožem místo vrhacích nožů. - Ošetřena smrt parťáků, aby jejich mrtvoly nezpůsobovaly padání a poškozování uložených pozic během boje. - Z party.txt byly odstraněny odkazy na parťáky z Fo2, aby se jejich prototypy zbytečně nekopírovaly do uložených pozic. - Oprava zabití Vořecha přes dialog po tom co se vzdá během boje před přibráním do party. - Oprava ukončení rozhovoru s Lystrou, když přeruší hráčovu snahu dohodnout se s Damianem. - Oprava špatného ukončení rozhovoru s Keri o Slintovi, který způsoboval, že se rozbil hráčův pohyb. - Při přesunu party už by se neměli přesouvat čekající parťáci. - Oprava zobrazování textu bojových příkazů u Davida Carpentera. - Oprava resetování statů parťáků. - Pokud si parťák oblíkal zbroj z hráčova inventáře a ten měl stejnou zbroj na sobě, mohlo stát, že hráči zůstaly navždy staty ze zbroje. Opraveno. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Snížení XP odměny za zabití spammerů. - Zabití ghoulové už by neměli generovat druhý talisman. - Snížen počet slotů lokací ve světové mapě, aby odpovídal množství lokací ve hře. - Odstraněna prázdná lokace v pravém dolním rohu worldmapy, která tam vůbec neměla být. - Smrt Nicol už nezpůsobuje, že pokračování cesty s karavanou Sedit Caravan skončí na černé obrazovce. - Ošetření chyby způsobující, že se do náhodného setkání vygeneruje víc nepřátel, než by mělo. OSTATNÍ - Oprava překlepu v konfiguračním programu. - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry. - Desert Eaglu přidán perk weapon knockback. - Oprava skriptů skříněk, aby je nešlo vykrádat zamčené. - Doplněn český text pro emitory silových polí. - Neprůchozí silová pola nastavena tak, aby se skrz ně nedalo střílet. S výjimkou dvou u věznů Obrody, aby s nimi šlo nadále vést rozhovor. - Zfunkčněn perk Pramen karmy. - Interface panel prodloužen na 800 px o širší informační okno. - Kontrola a drobná úprava pro zajištění kompatibility s Hero Appearance mod. - Aktualizace High Resolution patche na verzi 4.1.5 - Do konfiguračního programu přidána nová funkce z High Resolution patche "Doba prolínaní obrazu". - Aktualizován readme soubor Resurrectionu.