FALLOUT 1.5: RESURRECTION Changelog http://resurrection.cz POZOR, obsahuje SPOILERY! ###Verze 1.3########################################################################################### SEDIT - Tim nově v rozhovoru reaguje na zabití brahmín společnosti v rámci úkolu pro Sedit Caravan a najímá od té doby strážné jen za 200 zátek. - Již se nestane, že Frederykova velká karavana dorazí do Albuquerque, pokud jí hráč opustí pod útokem se všemi mrtvými strážnými. - Už není možné ptát se barmana v kasínu na muže na baru (Gabriela), pokud hráč už Gabriela přibral do party. - Pokud je hráč členem rodiny, neplatí za pití u barmana v kasínu ani když si objedná Nuka-Colu. - Barman v kasínu má nově limit drinků zdarma na den, pokud je hráč členem rodiny. Při překročení odmítne dát další, dokud je ten samý den. - Pokud má Mimi hráči zadat úkol se zabitím Rodrigueze a Sancheze a hráč je už zabil, může to Mimi rovnou říct a úkol hned tak splnit. Nedojde tak zbytečně na zadávací rozhovor. - Pokud hráč zabil Rodrigueze i Sancheze, v Sokolím letu se neobjeví Rodriguezův posel. - Pokud se hráčova postava nakazí HIV, v informačním okně se objeví text, který na to ještě upozorní. CORATH - S Chadwickem už nejde spustit rozhovor, pokud mu hráč ukradnul jeho náhrdelník. Chadwick je moc rozrušený. Tím se zamezí logickým nesrovnalostem, které jinak mohly nastat. - Richie už sám nezačne znovu rozhovor, pokud rozhovor stačil před tím inicializovat hráč. - Nesplněný úkol se zabitím nebo vysvobozením Richieho se již z Pip-Boye zruší za každých podmínek rozhovorem s Ademarem nebo Cedrickem. V Pip-Boyi tak nezůstane zadán nevyřešitelný úkol. - Vodka již nebude tvrdit, že bojoval v ringu, když ho tam hráč neposlal, bez ohledu na to, že ho před tím k tomu přesvědčil. ALBUQUERQUE - Pokud Yaotzin amputuje hráčově postavě kus nohy, zobrazí se do info okna o kolik přišel AG. A Kraig má pro tu situaci nový text, kterým začíná rozhovor. - Při vstupu do Císařského města s Aranem a jeho věrnými je na začátek zablokováno ovládání, aby hráč nemohl předčasným spuštěním boje rozbít skripty. - Vojáci a obyvatelé císařství již nemluví jako by Myzrael stále žil, pokud už je Elisa císařovnou přes hlavní úkoly pro císařství. - Císařští vojáci již nezůstávají navždy ve sklepě Anonymovi skrýše, pokud tam hráč zabije Arana jako Anonyma. - Setkání s Beniciem v Mrtvé čtvrti se nespustilo, pokud hráč vstoupil do čtvrti přímo ze světové mapy. Opraveno. - Přidán text do informačního okna, pokud na hráče zaútočí vrah Cole, který před tím utekl. To, aby bylo jasnější, proč na hráče útočí obyvatel. - Cole už neoznačuje svůj pokoj jako zvukotěstný a vojína Sneeda je tak nutné v něm zabít potichu. Přidána další možnost udělat to přes dialog, tentokrát s pomocí síly. - Cole nemůže být v Císařském městě zabit bez znepřátelení si císařství, dokud ho vojín Sneed nepozná. - Po rozhovoru s Colem, kdy Cole zahlídne vojína Sneeda, vojín Sneed zobrazí float informující hráče, že má Colea dopadnout. - K úkolu od Catherine může nově hráče nasměrovat Alvarez a tak se k němu může dostat i s nízkým vnímání. - Přidána další možnost léčby HIV/AIDS. Tentokrát přes doktora Yaotzina, pokud je hráč Lovec mutantů. - Není možné plnit úkoly pro Anonyma, pokud je hráč nepřítelem císařství. Tím se ošetří problémy a nelogičnosti, pokud snad hráč Anonyma zabil. - Zablokování problémového tilu v exit gridu z Území Lovců do Mrtvé čtvrti, který přenášel hráčovu postavu na špatný tile v Mrtvé čtvrti. - Do popisu postav přidán text o jejich omráčení, pokud jsou omráčené v rámci sběru dárců. - Omráčení divoši v Předměstí v rámci sběru dárců by již neměli reagovat na pokus o rozhovor, pokud se snad stane, že se boj ukončí a všichni divoši ještě nebudou vyřízení. - Výbuch v chodbě mezi Vaultem a základnou Lovců chodbu již zasype i během spuštěného boje. - Pokud hráč vyžene Lovce mutantů z Vaultu přes ukecání Lovce u počítače, nezbaví ho to už nutnosti zasypat ještě tunel do základny Lovců. - Oprava skriptu běžných císařských vojáků na prvním patře Vaultu, aby na hráče správně reagovali. - Mrtvoly císařských vojáků v Mrtvé čtvrti, které má hráč najít, již nebudou mizet ani pokud už hráč s divochy zlikvidoval nemocnici. PROGEMA - Pokud hráč vstoupí do světové mapy ve chvíli, kdy je odjištěná výbušnina položena před kameny blokující výtahovou šachtu, už se hra nezasekne na černé obrazovce. TÁBOR MUTANTŮ - Po přesvědčení Marryho, aby ustoupil z cesty, už to hned provede, jak má, a není nutné kvůli tomu opouštět mapu. - Marry již správně reaguje i na postavu v róbě s nízkou inteligencí. ZÁKLADNA OBRODY - Ošetřeno, aby se Jedenáctý nezobrazoval jinde než má, jak se mohlo výjimečně některým hráčům stávat. - Oprava padání hry při nastavení bezpečnostních robotů, aby útočili na všechny. - Oprava, aby bezpečnostní roboti nastavení útočit na všechny, útočili i na hráče. - Bezpečnostní robot, kterého hráč může zprovoznit a přibrat do party, je nyní silnější a je mu možné nastavit chování v boji jako každému parťákovi. - Pokud hráč zprovozní bezpečnostního robota a opustí základnu na povrch a vrátí se, robot se už správně objeví u hráčovi postavy u výtahu. - U bezpečnostních robotů typu robobrain je šance, že se jim po smrti objeví v inventáři motivátor, který lze použít ke zprovoznění vlastního bezpečnostního robota. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Oprava špatného pojmenování několika náhodných setkání. - Při dojezdu karavany do Corathu už strážný při odevzdávání platu v textech správně reflektuje, že byl zabit vůdce karavany. OSTATNÍ - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry a drobné textové úpravy. - Oprava popisu lehkého granátometu. Min. síla pro použití je 5 a ne 7, jak se v popisku psalo. - Přidány kostěné náhrdelníky a náramky různým divochům do inventáře. - Obecné skříně, které hráč vypáčil, už se automaticky nezamykají při nové návštěvě mapy. - Upraven zavádějící popisek detektoru pohybu původně zmiňující 20% bonus Přežití v pustině. - Úprava množství přidělené reputace v několika městech. - U postav, které hráč musí zabít v rámci úkolu a hrozí u nich, že mohou utéct mimo mapu, ošetřeno, aby se mimo boj vracely na svůj tile. - Doplněn chybějící text a obrázek pro mířený zásah na postavy v Energozbroji. ###Verze 1.2########################################################################################### NEW HOPE - Zvýšena tolerance mrtvých brahmín z jedné na dvě pro splnění úkolu jejich hlídání. - Pokud radškorpioni zabijí všechny hlídané brahmíny, zaútočí pak na hráče i když ten na ně nezaútočil. - Rozhovor s Helen bez obchodování už nezpůsobí, že se jí její puška, kterou má v ruce, objeví v inventáři. RAT HOLE - Při zabití Vořecha přes dialog dojde k odpovídající animaci, jak hráčova postava dává Vořechovi pěstí. - Zabití místních dětí už nezpůsobuje růst karmy, ale správně pokles karmy. - George je zabit vždy, když Alexa zaútočí na Jižní čtvrť, bez ohledu na to, jestli se toho hráč účastní. - Nedojde ke znepřátelení si gangu za splnění druhého úkolu pro nepřátelskou stranu, pokud se hráč hned zúčastní útoku proti nepřátelské straně. - Alexa a Julian mají před zahájením útoku na nepřátelskou stranu trochu jiný text, pokud hráč vybavil obě strany, aby bylo jasnější, proč může být boj náročnější. - Když Julian řekne hráči o prvním úkolu, rozhovor s Natalií začne automaticky hned po tom. - Opraven přístup k polici a stolu doktora Moorea, pokud odešel z Rat Hole po Julianově smrti. SEDIT - Smrt Sancheze už neshodí hru. - Při použití schodů, které hlídá Sanchez, už Sanchez nespouští rozhovor, pokud je od nich příliš daleko nebo je hráč nepřítelem Rodriguezovi bandy. - Oprava chyby způsobující, že při vylepšování opakovací brokovnice vylepšuje Sabrina útočnou pušku. - Pokud je Sokolí let bez ghoulů, zmizí i jeho jediný host. Pokud ghoulové opustí Sokolí let, zmizí taky tři policisté v kevlarových zbrojích, kteří jinak restauraci hlídají. - Oprava chyby způsobující, že se po načtení uložené hry bezdůvodně zamkly dveře do zaplaceného pokoje v Sokolím letu. - Oprava chyby způsobující, že po rozhovoru s Damianem na hráče zaútočil jeden z nájezdníků i když si hráč Damiana neznepřátelil. - Při přesunu do mapy nájezdu na karavanu s Damianovými nájezdníky již uběhne herní čas. - Ghoulové přepadávající karavanu, kterou má hráč s Damiánovými nájezdníky přepadnout, už mají u sebe talisman. - Oprava titulů profesora Webstera v holodisku "Pojednání o mutacích". - Oprava chyby u obchodníka v Centru způsobující, že se mu množil počet zbraní v nabídce. - Při schůzce s Nicol místo Frederyka by se už nemělo nikomu stávat, že Nicolini lidi nebojují. - Při schůzce s Nicol místo Frederyka není přítomna policistka přímo před budovou, protože vypadalo divně, že kousek za ní se bojuje a ona tam jen tak stojí. CORATH - Zkrácena doba, za kterou vyhnaný Nestor pošle na hráče zabijáky. - Zpoždění reakce Lystry na splnění úkolu pro Chadwicka, aby tak nezasekla hru během černé obrazovky. - U Linsdaye přidána možnost pokročit s Lystřiným úkolem hledání bratra i když je Linsday na hráče naštvaný kvůli nepovedené operaci. - Pokud je hráč nepřítelem Corathských obyvatel, nedojde k úvodní scéně s cizincem proti Blasterovi v ringu. Scéna se ani nenabídne. Agresivní obyvatelé Corathu spouštějící boj by jinak scénu narušili. - Pokud jsou Ademar nebo Cedrick vyhnáni ze svého místa bojem, už se neteleportují zpět pouhým načtením uložené pozice. ALBUQUERQUE - Oprava voleb hráče v rozhovoru s Lorain Velasquez, pokud si řekne o odměnu po oznámení o smrti jejího syna. - U Chucka je možné si říct znova o ukázání pulsní pistole, místo aby se rovnou kupovala. Lze tak mít stejné volby jako při prvním ukázání a případně usmlouvat lepší cenu. - Ještě jedna oprava ve scéně při vstupu do Císařského města, ve které vojín Sneed poštve na hráče císařství. - V textu v Pip-Boyi u questu o sehnání pulsní pistole zmíněno, že je potřeba ji donést Kraigovi. - U šamana už hra nehlásí zvýšení/snížení štěstí, pokud k němu nedojde, protože má hráčova postava štěstí už maximální/minimální. - U vojáků císařství už by se neměl objevovat float o energozbroji, pokud ji hráč na sobě nemá. - Oprava zaseknutí hráčovi postavy v cutscéně, ve které Parson konfrontuje Browmana. - Browmanovi přidáno nevyléčitelné zranění levé nohy, o kterém mluví v textu. - Oprava chyby způsobující, že Vex po splnění úkolu s Williamovou ženou mluvil s hráčem jakoby ho neznal, pokud za ním prvně přišel s Gabrielem. - Pokud hráč u Gurgana odmítl cvičení Vořecha, nemohl ho s nízkou inteligencí přijmout později. Možnost doplněna. - Ošetřeno, aby Gurgan opakovaně nenabízel trénování Vořecha, pokud se u něj hráč objeví s Vořechem až po spřátelení s kmenem. - Oprava chyby způsobující, že bylo možné odvést Vořecha, když ho Gurgan trénoval. - Rozšířena oblast, kde se detekuje hráčova postava pro spuštění animace s Tulsou v paláci císařství. Pokud by se snad hráči podařilo oblast i tak proběhnout bez spuštění animace, tak ta se nově spustí při pokusu o rozhovor s Aranem/Elisou. - Pokud ženská postava provokuje Chucka, že by si to s ní měl rozdat, Chuck po rozhovoru zobrazí ještě float než pustí boj, aby bylo jasnější, proč najednou útočí. - Pokud hráč osvobodil děti u Chucka bez zadaného úkol, v některých částech rozhovoru s Parsonem mu to nebylo možné říct. Opraveno. - O smrti Felixe lze Lorain Velasquez informovat již ve chvíli, kdy o ní řekne hráči Chuck. Není už to navázané jenom na rozhovoru s uvězněnými dětmi. - Přidáno automatické zavírání brány do Císařského města v mapách Císařského města. - Při přepadní/setkání s Beniciem a jeho žoldáky v Mrtvé čtvrti zmizí všichni ubožáci a feťáci v nejbližší blízkosti, aby se nepletli do boje. - Při ustavení Arana císařem má Aran na úvod trochu jiný rozhovor, pokud Elisa nestihla Myzraela zastřelit. Aran vysvětluje, že Myzrael i tak zemřel. - Před útokem Arana na Elisu v hlavním sále už není možné se prosmýknout až za Elisu a její lidi. - Pokud při útoku Arana na císařství zabije Myzraela hráč, neznepřátelí si tím císařství. Myzrael se bere jako oběť v zápalu boje. - Opraveno odstraňování Myztraelovi mrtvoly po ustavení Arana císařem. - Počítač na druhém patře Vaultu lze používat i během boje, aby bylo možné vypustit plyn i když na hráče zaútočili alieni. - Madam Chow už se nepředstavuje podruhé, když se hráč stal Lovcem a už se mu představila než jím byl. - Boj s Kuggarem a jeho dvěma bratry v rámci úkolu pro Hermana nespustí boj se všemi divochy. PROGEMA - Při použití lana přímo z inventáře se už nestane, že z inventáři zmizí všechna lana. - Pokud se hráč pokusí výbuchem zlikvidovat kameny v základně a jeho postava je na povrchu, už není zabit, ale pouze si zasype cestu zpět do základny. ZÁKLADNA OBRODY - Tramell nově pravidelně promlouvá přes floaty, aby nebyl tak snadno přehlídnutelný. - U strážných u žlutých výtahů se lze nově vydávat za cizí osoby i chybně, což snad lépe napoví, jak správně strážné obejít. - Pro otestování Gauss pušky stačí už jen 4 zásahy do robotů a s dostatečnou řečí si je možné říct o jedno doplnění zásobníku. - Erick má trochu jiný text, když si stěžuje na robota Handyho, pokud ten už je vyřazený. - Do zamčené skříňky na třetím patře dána plasmová puška. PARŤÁCI - Oprava čekání Lystry, pokud se nemůže k hráči vrátit kvůli velké partě, po tom co se od Linsdaye dozví pravdu o smrti bratra. - Ošetřeno, aby se parťáci spolu nebavili při několika situacích, při kterých by to překáželo nebo by to hráč mohl úplně minout. - Scénu s Lystrou na Corathském hřbitově lze spustit i přes prozkoumání kříže, pokud je hráčova postava dostatečně blízko. - Oprava zčernání obrazu na začátku scény s Lystrou na Corathském hřbitově. - Přidána odměna 1000 XP za dokončení Lystřina úkolu s hledáním bratra. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Ghoulové přepadávající karavanu, s kterou hráč cestuje, mají u sebe talisman. - Upravena mapa prvního setkání s ghouly Obrody dávájící hráči více prostoru ke krytí. - Ghoulové Obrody pátrající po hráči po něm v rámci mapy setkání půjdou, pokud se mu podaří utéct z jejich dosahu a ukončit boj. - Při cestování s karavanou už by se nemělo stávat, že útočníci nezaútočí, protože hráč sám spustil předčasně boj. - Několik oprav kolem cestování s karavanami především pokud jde o příjezd do města a opuštění karavany. OSTATNÍ - Přidání Party Orders add-onu - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry a drobné textové úpravy. - Přidání vylepšeného českého překladu. - Doplněn zvuk nabíjení pro energo pěsti a vibrační nůž. - Přidána větší animace hořící postavy pro supermutanty, která lépe odpovídá jejich velikosti. - Upraven popis Gatlingu Avenger, aby se do okna vešly všechny informace. - Přidáno více důsledků perku Mistr Kamasutry - Většinou unikátní texty po sexu. - Ošetření dialogů pro kombinaci IN blbečka a perku Bavič, který zvyšuje IN pro dialogy nad úroveň blbečka. - Ošetření endscreenů pro případ, že hráč zabil většinu lidí ve městě nebo stěžejní postavu, o které je v endscreenu řeč. ###Verze 1.1########################################################################################### NEW HOPE - Adam dává za dopis 50 zátek, tak jak slibuje, a ne 10. - Ošetřeno, aby se zneviditelněné brahmíny na pastvinách po jejich hlídání neprojevovaly. RAT HOLE - Drobná úprava statů Alexy. - Přesun věcí některých žoldáků z inventáře do volné ruky, aby je nebylo možné tolik okrádat. - Výměna tikajícího dynamitu v Julianově skladu za obyčejný neodjištěný. - Pokud je zabit Trevor nebo Julian, zruší se zadaný Trevorův úkol s cigaretami. - Od Alexy již nejde přijmout jed pro doktora Moora víckrát než jednou. - Změněn popisek jedu od Alexy, aby lépe odpovídal tomu, co Alexa říká. - Alexe na jihu a Treverovi na severu přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - George už nezasekne hru, pokud mu při odchodu na sever někdo vleze do cesty. SEDIT - Přidání informačního textu o navýšení skillu při zisku titulu Vítěz ringu. - Snížení počtu stimpaků u Seditských policistů. - Oprava bezdůvodné nemluvnosti šerifa Carpentera při návratu jeho syna. - Odlákaný šerif Carpenter se už po načtení uložené pozice neteleportuje zpět do své pracovny. - Oprava generování vzkazu u únosců v Seditu. - Přesun zbraní únosců v Seditu do aktivní ruky. - Sejf patřící Lucy Carpenter už by měl jít použít i po její smrti. A bylo do něj přidáno pár drobností. - Oprava průstřelnosti zdí a oken šerifovi vily. - Oprava chyby způsobující, že Sabrina mohla vydat jinou upgradovanou zbraň než byla objednána. - Sabrina zaútočí rovnou při otevření dveří do její místnosti, aby jí nebylo možno snadno okrádat. - Nastavení ceny knihy "Čekání na lásku", aby nestála 0 zátek. - Neviditelné děti už by neměly zobrazovat reakce na PA. - Zobrazování správného popisu na kurzor a dalekohled u Nestora ve Ztracené čtvrti. - Návštěvníci kasína a krupiérky jsou teď daleko zbabělejší a nechtějí bojovat. - Přidána možnost vyhnání civilistů z kasína při plnění úkolu "Zabij Juana Rodrigueze a jeho zástupce Sancheze". - Ošetření chyby způsobující, že se někdy správně nezdetekuje smrt Rodrigueze a Sancheze a není tak možné dokončit úkol pro Mimi. Toto už by nemělo nastávat. - Rozšířen text v Pip-Boyi questu na zabití Nicol. CORATH - Davis Coffield teď prodává náboje 7.62mm. - Oprava odečtu karmy při zabití Strýčka. - Od Strýčka již nelze pořád dokola přijímat zátky za poražení Blastera v ringu. - Menší překopání textu Blasterova ošetřovatele a jeho ukecání uděláno snazším. - Policistům útočícím na Strýčka přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - Chadwickovi odstraněn z inventáře matoucí vrhací nůž. - Nastaven správný text, s kterým Ademar začíná rozhovor, pokud hráč odmítl třetí úkol pro Nestora, ale později ho přijal. - Oprava chování Ademara a policistů, pokud hráč uloží a načte pozici během útoku na Strýčka. - Oprava padání hry během souboje v ringu. - Správně nastavená odměna za třetí úkol pro Nestora. ALBUQUERQUE - Pokud hráč zničí tunel mezi Vaultem a základnou Lovců, císařští vojáci na třetí patro vběhnou, jen když opravdu mají. - Ben mizí už když je zahájen sběr divochů v Předměstí. - Oprava chyby způsobující, že při prodeji Vořecha u Vředa nebyl Vořech zabit. - Při zadávání úkolů pro Lovce mutantů Kraig jasněji varuje, že jejich plnění se nemusí líbít císařství. - Dotaz, kde najít velitele Hermana a Dutche u Kraiga rozdělen na dva a nabízí se, jen pokud hráč pro ně nemá splněný úkol. - Drobná úprava tunelu ze základny Lovců do Vaultu na straně Vaultu. - Přítomnost Lystry při omráčení nebo zabití vojína Sneeda přes dialog už nezpůsobí zaseknutí hry během černé obrazovky. - Oprava scény při vstupu do Císařského města, ve které vojín Sneed poštve na hráče císařství. - Pokud má hráč volný vstup do císařství, ale pak si císařství znepřátelí, už ho hlídající voják nepustí dovnitř při použití vrat. - Nový císař/císařovna nepřislíbí, že se ozve přes Pip-Boy, pokud je hráč Lovec mutantů. - Přidána odmítavá zpráva z císařství přes Pip-Boy, pokud hráči bylo přislíbeno, že se nový císař/císařovna ozve a hráč se stal Lovcem nebo o to usiluje. - Přidána další možnost, jak se přes jednoho z vojáků u brány dostat do císařství. - Pokud Aran zemře při útoku na císařství, boj a hra už se správně ukončí po tom, co se Aranovi vojáci vzdají. - Oprava objevování vojáků a dalších lidí v paláci císařství po dosazení Arana na trůn. - Ošetření, aby se doktor Brooke neobjevoval v paláci během Aranova útoku. - Parťák poodejde stranou, pokud stojí nevhodně ve dveřích během cutscény, ve které Parson konfrontuje Browmana. - Oprava zobrazování správných floatů u obecného vojáka císařství. - Oprava reakce zástupkyně plukovníka Parsona na pokus o otevření Parsonových beden. - Přeformulování textu questu v Pip-Boyi o získání informací pro Sebastiana. - Oprava dveří do základny Lovců mutantů, aby je bylo možné otevřít i v situaci, kdy hráč zaútočí na Lovce a v základně nikdy před tím nebyl. - Oprava generování klíče k Davidově cele u člena Vexova gangu. - Respawnující se Lovci mutantů ve městě už by se měli generovat vyzbrojení. - Od plukovníka Parsona lze teď získat pomoc s útokem na nemocnici, i když už to před tím odmítl. PROGEMA - Pokus nechat vybouchnout kameny v základně způsobí smrtící zával. - Při načtení pozice v druhém patře už nejsou k hráči teleportováni čekající parťáci. - Používání skillu doktor nebo 1. pomoc na ovládaného robota nic neudělá. - Aktivovaní roboti v druhém patře mají teď u sebe stejnou zbraň jako v neaktivovaném stavu. - Přidán informační popisek při prvním vstupu do druhého patra. - Raygun byl posílen. - Páku otevírající poklop na povrch již nelze použít přes zeď. TÁBOR MUTANTŮ - Po zabití všech Lovců mutantů se nastaví dokončení úkolu s přilákáním Sebastiana, pokud je Dernus mrtvý. Mutanti pak hráče pustí do spodního patra základny. - Pokud hráč sám začne první rozhovor, Dernus už automaticky nespusí hned na to další. - Zrušeny bojové floaty mutantů z Falloutu 2. Mají svoje nové. - Přidána tolerance mutantů k pár zásahům od hráče během hromadné bitvy s Lovci mutantů. - Načtení uložené pozice během boje by už nemělo supermutanty znepřátelit. ZÁKLADNA OBRODY - Nastaven správný text do informačního okna při zničení generátoru č. 2. - Oprava chyby, která způsobovala, že nebylo možné otevřít dveře výtahu mimo boj, když byl jeho strážný mrtvý. - Zpřístupněn stůl s věcmi v dílně na 1. patře, ke kterému se nedalo dostat. - Oprava zdvojené odpovědi u rozhovoru s Davem při odebírání výbavy na cizí jméno. PARŤÁCI - Oprava oblékání zbroje parťáků před přibráním do party. - Lystra už floatem nenabízí názor k důkazu proti Browmanovi, pokud k tomu nemá co říct. - Oprava reakce Lystry, pokud se hráč stal Lovcem mutantů. - Lystřino upozornění na hledání bratra naskočí až pár sekund po vstupu do mapy, aby to s ničím nekolidovalo. - Interval mezi Lystřinými upozorněními na hledání bratra byl lehce prodloužen. - Keri v Seditu začíná s bojovým nožem místo vrhacích nožů. - Ošetřena smrt parťáků, aby jejich mrtvoly nezpůsobovaly padání a poškozování uložených pozic během boje. - Z party.txt byly odstraněny odkazy na parťáky z Fo2, aby se jejich prototypy zbytečně nekopírovaly do uložených pozic. - Oprava zabití Vořecha přes dialog po tom co se vzdá během boje před přibráním do party. - Oprava ukončení rozhovoru s Lystrou, když přeruší hráčovu snahu dohodnout se s Damianem. - Oprava špatného ukončení rozhovoru s Keri o Slintovi, který způsoboval, že se rozbil hráčův pohyb. - Při přesunu party už by se neměli přesouvat čekající parťáci. - Oprava zobrazování textu bojových příkazů u Davida Carpentera. - Oprava resetování statů parťáků. - Pokud si parťák oblíkal zbroj z hráčova inventáře a ten měl stejnou zbroj na sobě, mohlo stát, že hráči zůstaly navždy staty ze zbroje. Opraveno. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Snížení XP odměny za zabití spammerů. - Zabití ghoulové už by neměli generovat druhý talisman. - Snížen počet slotů lokací ve světové mapě, aby odpovídal množství lokací ve hře. - Odstraněna prázdná lokace v pravém dolním rohu worldmapy, která tam vůbec neměla být. - Smrt Nicol už nezpůsobuje, že pokračování cesty s karavanou Sedit Caravan skončí na černé obrazovce. - Ošetření chyby způsobující, že se do náhodného setkání vygeneruje víc nepřátel, než by mělo. OSTATNÍ - Oprava překlepu v konfiguračním programu. - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry. - Desert Eaglu přidán perk weapon knockback. - Oprava skriptů skříněk, aby je nešlo vykrádat zamčené. - Doplněn český text pro emitory silových polí. - Neprůchozí silová pola nastavena tak, aby se skrz ně nedalo střílet. S výjimkou dvou u věznů Obrody, aby s nimi šlo nadále vést rozhovor. - Zfunkčněn perk Pramen karmy. - Interface panel prodloužen na 800 px o širší informační okno. - Kontrola a drobná úprava pro zajištění kompatibility s Hero Appearance mod. - Aktualizace High Resolution patche na verzi 4.1.5 - Do konfiguračního programu přidána nová funkce z High Resolution patche "Doba prolínaní obrazu". - Aktualizován readme soubor Resurrectionu.