FALLOUT 1.5: RESURRECTION Changelog http://resurrection.cz POZOR, obsahuje SPOILERY! ###Verze 1.1########################################################################################### NEW HOPE - Adam dává za dopis 50 zátek, tak jak slibuje, a ne 10. - Ošetřeno, aby se zneviditelněné brahmíny na pastvinách po jejich hlídání neprojevovaly. RAT HOLE - Drobná úprava statů Alexy. - Přesun věcí některých žoldáků z inventáře do volné ruky, aby je nebylo možné tolik okrádat. - Výměna tikajícího dynamitu v Julianově skladu za obyčejný neodjištěný. - Pokud je zabit Trevor nebo Julian, zruší se zadaný Trevorův úkol s cigaretami. - Od Alexy již nejde přijmout jed pro doktora Moora víckrát než jednou. - Změněn popisek jedu od Alexy, aby lépe odpovídal tomu, co Alexa říká. - Alexe na jihu a Treverovi na severu přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - George už nezasekne hru, pokud mu při odchodu na sever někdo vleze do cesty. SEDIT - Přidání informačního textu o navýšení skillu při zisku titulu Vítěz ringu. - Snížení počtu stimpaků u Seditských policistů. - Oprava bezdůvodné nemluvnosti šerifa Carpentera při návratu jeho syna. - Odlákaný šerif Carpenter se už po načtení uložené pozice neteleportuje zpět do své pracovny. - Oprava generování vzkazu u únosců v Seditu. - Přesun zbraní únosců v Seditu do aktivní ruky. - Sejf patřící Lucy Carpenter už by měl jít použít i po její smrti. A bylo do něj přidáno pár drobností. - Oprava průstřelnosti zdí a oken šerifovi vily. - Oprava chyby způsobující, že Sabrina mohla vydat jinou upgradovanou zbraň než byla objednána. - Sabrina zaútočí rovnou při otevření dveří do její místnosti, aby jí nebylo možno snadno okrádat. - Nastavení ceny knihy "Čekání na lásku", aby nestála 0 zátek. - Neviditelné děti už by neměly zobrazovat reakce na PA. - Zobrazování správného popisu na kurzor a dalekohled u Nestora ve Ztracené čtvrti. - Návštěvníci kasína a krupiérky jsou teď daleko zbabělejší a nechtějí bojovat. - Přidána možnost vyhnání civilistů z kasína při plnění úkolu "Zabij Juana Rodrigueze a jeho zástupce Sancheze". - Ošetření chyby způsobující, že se někdy správně nezdetekuje smrt Rodrigueze a Sancheze a není tak možné dokončit úkol pro Mimi. Toto už by nemělo nastávat. - Rozšířen text v Pip-Boyi questu na zabití Nicol. CORATH - Davis Coffield teď prodává náboje 7.62mm. - Oprava odečtu karmy při zabití Strýčka. - Od Strýčka již nelze pořád dokola přijímat zátky za poražení Blastera v ringu. - Menší překopání textu Blasterova ošetřovatele a jeho ukecání uděláno snazším. - Policistům útočícím na Strýčka přidána možnost push, aby se s nimi dalo hnout, pokud zablokují dveře. - Chadwickovi odstraněn z inventáře matoucí vrhací nůž. - Nastaven správný text, s kterým Ademar začíná rozhovor, pokud hráč odmítl třetí úkol pro Nestora, ale později ho přijal. - Oprava chování Ademara a policistů, pokud hráč uloží a načte pozici během útoku na Strýčka. - Oprava padání hry během souboje v ringu. - Správně nastavená odměna za třetí úkol pro Nestora. ALBUQUERQUE - Pokud hráč zničí tunel mezi Vaultem a základnou Lovců, císařští vojáci na třetí patro vběhnou, jen když opravdu mají. - Ben mizí už když je zahájen sběr divochů v Předměstí. - Oprava chyby způsobující, že při prodeji Vořecha u Vředa nebyl Vořech zabit. - Při zadávání úkolů pro Lovce mutantů Kraig jasněji varuje, že jejich plnění se nemusí líbít císařství. - Dotaz, kde najít velitele Hermana a Dutche u Kraiga rozdělen na dva a nabízí se, jen pokud hráč pro ně nemá splněný úkol. - Drobná úprava tunelu ze základny Lovců do Vaultu na straně Vaultu. - Přítomnost Lystry při omráčení nebo zabití vojína Sneeda přes dialog už nezpůsobí zaseknutí hry během černé obrazovky. - Oprava scény při vstupu do Císařského města, ve které vojín Sneed poštve na hráče císařství. - Pokud má hráč volný vstup do císařství, ale pak si císařství znepřátelí, už ho hlídající voják nepustí dovnitř při použití vrat. - Nový císař/císařovna nepřislíbí, že se ozve přes Pip-Boy, pokud je hráč Lovec mutantů. - Přidána odmítavá zpráva z císařství přes Pip-Boy, pokud hráči bylo přislíbeno, že se nový císař/císařovna ozve a hráč se stal Lovcem nebo o to usiluje. - Přidána další možnost, jak se přes jednoho z vojáků u brány dostat do císařství. - Pokud Aran zemře při útoku na císařství, boj a hra už se správně ukončí po tom, co se Aranovi vojáci vzdají. - Oprava objevování vojáků a dalších lidí v paláci císařství po dosazení Arana na trůn. - Ošetření, aby se doktor Brooke neobjevoval v paláci během Aranova útoku. - Parťák poodejde stranou, pokud stojí nevhodně ve dveřích během cutscény, ve které Parson konfrontuje Browmana. - Oprava zobrazování správných floatů u obecného vojáka císařství. - Oprava reakce zástupkyně plukovníka Parsona na pokus o otevření Parsonových beden. - Přeformulování textu questu v Pip-Boyi o získání informací pro Sebastiana. - Oprava dveří do základny Lovců mutantů, aby je bylo možné otevřít i v situaci, kdy hráč zaútočí na Lovce a v základně nikdy před tím nebyl. - Oprava generování klíče k Davidově cele u člena Vexova gangu. - Respawnující se Lovci mutantů ve městě už by se měli generovat vyzbrojení. - Od plukovníka Parsona lze teď získat pomoc s útokem na nemocnici, i když už to před tím odmítl. PROGEMA - Pokus nechat vybouchnout kameny v základně způsobí smrtící zával. - Při načtení pozice v druhém patře už nejsou k hráči teleportováni čekající parťáci. - Používání skillu doktor nebo 1. pomoc na ovládaného robota nic neudělá. - Aktivovaní roboti v druhém patře mají teď u sebe stejnou zbraň jako v neaktivovaném stavu. - Přidán informační popisek při prvním vstupu do druhého patra. - Raygun byl posílen. - Páku otevírající poklop na povrch již nelze použít přes zeď. TÁBOR MUTANTŮ - Po zabití všech Lovců mutantů se nastaví dokončení úkolu s přilákáním Sebastiana, pokud je Dernus mrtvý. Mutanti pak hráče pustí do spodního patra základny. - Pokud hráč sám začne první rozhovor, Dernus už automaticky nespusí hned na to další. - Zrušeny bojové floaty mutantů z Falloutu 2. Mají svoje nové. - Přidána tolerance mutantů k pár zásahům od hráče během hromadné bitvy s Lovci mutantů. - Načtení uložené pozice během boje by už nemělo supermutanty znepřátelit. ZÁKLADNA OBRODY - Nastaven správný text do informačního okna při zničení generátoru č. 2. - Oprava chyby, která způsobovala, že nebylo možné otevřít dveře výtahu mimo boj, když byl jeho strážný mrtvý. - Zpřístupněn stůl s věcmi v dílně na 1. patře, ke kterému se nedalo dostat. - Oprava zdvojené odpovědi u rozhovoru s Davem při odebírání výbavy na cizí jméno. PARŤÁCI - Oprava oblékání zbroje parťáků před přibráním do party. - Lystra už floatem nenabízí názor k důkazu proti Browmanovi, pokud k tomu nemá co říct. - Oprava reakce Lystry, pokud se hráč stal Lovcem mutantů. - Lystřino upozornění na hledání bratra naskočí až pár sekund po vstupu do mapy, aby to s ničím nekolidovalo. - Interval mezi Lystřinými upozorněními na hledání bratra byl lehce prodloužen. - Keri v Seditu začíná s bojovým nožem místo vrhacích nožů. - Ošetřena smrt parťáků, aby jejich mrtvoly nezpůsobovaly padání a poškozování uložených pozic během boje. - Z party.txt byly odstraněny odkazy na parťáky z Fo2, aby se jejich prototypy zbytečně nekopírovaly do uložených pozic. - Oprava zabití Vořecha přes dialog po tom co se vzdá během boje před přibráním do party. - Oprava ukončení rozhovoru s Lystrou, když přeruší hráčovu snahu dohodnout se s Damianem. - Oprava špatného ukončení rozhovoru s Keri o Slintovi, který způsoboval, že se rozbil hráčův pohyb. - Při přesunu party už by se neměli přesouvat čekající parťáci. - Oprava zobrazování textu bojových příkazů u Davida Carpentera. - Oprava resetování statů parťáků. - Pokud si parťák oblíkal zbroj z hráčova inventáře a ten měl stejnou zbroj na sobě, mohlo stát, že hráči zůstaly navždy staty ze zbroje. Opraveno. NÁHODNÁ SETKÁNÍ A WORLDMAPA - Snížení XP odměny za zabití spammerů. - Zabití ghoulové už by neměli generovat druhý talisman. - Snížen počet slotů lokací ve světové mapě, aby odpovídal množství lokací ve hře. - Odstraněna prázdná lokace v pravém dolním rohu worldmapy, která tam vůbec neměla být. - Smrt Nicol už nezpůsobuje, že pokračování cesty s karavanou Sedit Caravan skončí na černé obrazovce. - Ošetření chyby způsobující, že se do náhodného setkání vygeneruje víc nepřátel, než by mělo. OSTATNÍ - Oprava překlepu v konfiguračním programu. - Oprava několika překlepů a chybek v textech hry. - Desert Eaglu přidán perk weapon knockback. - Oprava skriptů skříněk, aby je nešlo vykrádat zamčené. - Doplněn český text pro emitory silových polí. - Neprůchozí silová pola nastavena tak, aby se skrz ně nedalo střílet. S výjimkou dvou u věznů Obrody, aby s nimi šlo nadále vést rozhovor. - Zfunkčněn perk Pramen karmy. - Interface panel prodloužen na 800 px o širší informační okno. - Kontrola a drobná úprava pro zajištění kompatibility s Hero Appearance mod. - Aktualizace High Resolution patche na verzi 4.1.5 - Do konfiguračního programu přidána nová funkce z High Resolution patche "Doba prolínaní obrazu". - Aktualizován readme soubor Resurrectionu.